"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Нахимов ауылының негізгі орта мектебі"  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Нахимовка отдела образования по Жаркаинскому району управления  образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Химиядан 7-сыныпқа "Ауа. Ауаның құрамы. № 6-зертханалық жұмыс. «Балауыз шамның жануы»" тақырыбында ҚМЖ

22.01.2020
 
Пәні : Химия
СЫНЫП:  7-8 А Мұғалімнің аты-жөні: 
 
Әбдірахман Лаура Батырқызы Күні: 26.11.19ж    
 
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
                         7  «А»сынып                                8 «А»сынып 
                                                                   Сабақтың тақырыбы: 
  
 Ауа. Ауаның құрамы. 
№ 6-зертханалық жұмыс. 
«Балауыз шамның жануы»
Оттегі: химиялық  элемент және жай зат. Оттектің табиғатта таралуы. Оттектің физикалық қасиеттері және зертханада, өндірісте алу тәсілдері 
№ 4 зертханалық тәжірибе«Сутек асқын тотығын катализатор қатысында айыру арқылы оттек алу».
 
                                                   
                                                 Сабақ   негізделген оқу мақсаттары
- ауа құрамын білу;
- заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу;
- атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну; Оттектің физикалық қасиеттері мен табиғатта таралуы, сонымен қатар алу жолдары жайлы жалпы мағлұмат беру. 
 
                                                               
                                                              Бағалау  критерий
 Жеке тапсырмаларды орындай алады. 
 Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
 Ауаның құрамын біледі.
 Ауаны ластайтын заттар жайлы түсінеді..
 Оттектің физикалық қасиеттерін 
 Зертханада алу жолдарын реакция түрінде жаза білуге  жүйелі түрде қабылдауға және оны айтып беруге дағдыландыру.
 
Оқу дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану
Құндылықтарды дарыту
Белсенді оқу 
Бір-біріне құрмет
Жауапкершілік 
Оқушылардың мәдени біліктілігін, тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру
 
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, ноутбук, және интернет – ресурстар т.б.
                                                        
                                                               Тілдік құзіреттілі
Қазақша Русский English
Ауа                                                                                воздух air
ауа құрамы                состав воздуха      air composition
азот    азот                        nitrogen                    
оттек кислород              oxygen 
көмірқышқыл газы углекислый газ    carbon dioxide
инертті газдар        инертные газы inert gas 
көмірсутек углеводороды Hydrocarbon
су буы                      водяной пар water vapor
жалын                    пламя                        flame 
күйе сажа moth 
жану горение combustion
жану өнімдері продукты горения combustion products
 
Ресурстар Оқулық, суреттер, бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
                                                            Пәнаралық байланыс
География. 
7.3.2.1. Атмосфераның құрамын сипаттау Математика – есептеулер жүргізу
                                                                   Алдыңғы оқу
Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар Отынның жануы және энергияның бөлінуі
                                                                       Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы
1  минут «Шаттық шеңбері» құру 
Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! т.б 
 
                                       
 
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады
 
 
3  минут «Кір жаю » әдісі 
Үйге берілген тақырып бойынша
әр параққа сұрақ жазылған парақшаларды алады.
                              
Кері байланыс: қол шапалақ және мұғалімнің қолдауы
«Кір жаю » әдісі 
 
 
Жаңа білім
4 минут
 
 
 
 
 
Қызығушылықтарды ояту (3 минут)
Оқулық,
мәтіндер.
 
 
 
 
 
 
Видеоролик көрсету
Атауы: Атмосфера құрылымы
Мақсаты: Оқушыларға сабақтың тақырыбын түсінуге, сонымен қатар, ауаның құрамын ажыратып көрсету
1.   Жай зат деген не?    
 2. Оттегі элементі туралы не білеміз?
3. Ауа жай зат па , жоқ қоспа ма? 
 
 
 
 
Ортасы  
10 минут
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5 минут
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Қолдану
Постер қорғау. (салуға 6 минут, түсіндіруге 8 минут, барлығы 14 минут)
Бағалау критерийі. 
Білім алушылар
- Ауа – газдар қоспасы екенін түсінеді
 
Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.
 
Дескриптор. Білім алушылар: 
- Ауаның құрамын айтып бере алады;
- Ауаның құрамын жіктеген ғалымды айта алады;
- Атмосфераны қорғауға байланысты жүргізілетін іс-шараларды айтып бере алады;
                                                                   2.Оттектің табиғатта кездесуі. 
              3.Алыну  жолдары.      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
      
 
 
 
Талдау
1. Кесте толтыру. Жеке жұмыс (5 минут)/7
Бағалау критерийі. Білім алушылар
- Ауаның құрамын анықтайды;
 
 
 
 
 
 
 
 
Түсі Атауы Пайыздық мөлшері (%)
Күлгін Азот 78,08
Жасыл Оттек 20,95
Қызыл Инертті газдар 0,94
Көк Көміртек (ІІ) оксиді 0,03
 
 
 
 
 
Дескриптор. Білім алушылар: 
- Ауаның құрамын доптың түсіне қарай ажыратады;
- Ауаның құрамын кестеге толтырады;
Ауаның пайыздың (%) мөлшерін кестеге толтырады
 
№3 көрсетілімді көре отырып .//8
3-деңгейде өзіндік жұмысты орындату 
Өзіндік жұмыс
1-деңгей
1.Оттектің химиялық таңбасы ......                                             
 2.Электрондық формуласы....                
 3.Мүмкін болатын валенттілігі... 
4.Атом құрылысы....                           
5.Оттектің ....  аллотропиялық түр өзгерізі  болады.                      
6.Оттектің физикалық қасиеті .....                                                              7.Табиғатта таралуы.
Оттегі Үлесі %
Ауада  көлемі бойынша
Ауада массасы бойынша
Суда
Жер қыртысында,тау жыныстарында
Адам ағзасында
 
2-деңгей
1.Глюкозаның С6 Н12 О6 құрамында қанша пайыз оттек бар екенін табыңдар.                            
2.Массасы 12,25 г бертолле тұзы айырылғанда бөлінетін оттектің зат мөлшерін есептеңдер.
 
 
 
 
 
Сергіту сәті
2 минут Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы 
Сабақты бекіту
10 минут
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Кері байланыс
5 минут Синтез
 
№4зертханалық тәжірибені жасайды. /8
Сутек асқын тотығын катализатор қатысында айыру арқылы оттек алу реакция теңдеуін жазады
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Алма, көбелек, жапырақ түріндегі қағаз қиындылары, пламастерлер
 
Химиялық диктант. Жұптық жұмыс (4 минут)/7
Бағалау критерийі. Білім алушылар: 
- Толықтай жаңа тақырыпты түсінеді
1) Ауа құрамында көлемі бойынша ең көп мөлшерде кездесетін газ:__________
2) Ауа құрамында көлемі бойынша ең аз мөлшерде кездесетін газдар:__________
3) Ауа құрамында мөлшері өзгеріп отыратын қандай күрделі қосылыстар болады:________________________________
4) Жану процесіне қатысатын ауа құрамындағы газ:__________________________
5) Ауа құрамындағы тұрақты газдарды атаңыздар:___________________________
6) Ауа құрамында қандай кездейсоқ газдар болуы мүмкін?_____________________
7) Жану үшін қажет:________________________________ 
8) Жану өнімдері:_____________________________ 
9) Май шам жанғанда қандай өнімдер түзіледі?
10) Жану процесінің белгілері:___________________________
Дескриптор. Білім алушылар: 
- Жану процесіне қатысатын газдарды атай алады.
- Ауа құрамындағы тұрақты газдарды атай алады. 
- Жану үшін кажет нәрселерді жаза алады
 
Жауабы:  
1) Азот 
2) Инертті газдар 
3) Көмірқышқыл газы және су буы  
4) Оттек 
5) Азот, оттек, инертті газдар 
6) Азот оксидтері, күкірт оксидтері, күкіртсутек. 
7) Отын, оттегі 
8) Оксидтер
9) Көмірқышқыл газы, су
10) Жарық және жылу. 
 
Рефлексия (2 минут)
 
 
 
 
«Бағалау ағашы» 
• Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды.
• Көбелек – бүгін көп нәрсе түсіндім, маған пайдалы болды
• Жапырақ – бүгінгі сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек 
 
 
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
 
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Просмотров: 3338


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст