Пәні : Биология |
СЫНЫП: 7-8 А |
Мұғалімнің аты-жөні:
Әбдірахман Лаура Батырқызы |
Күні: 28.11.19ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 «А»сынып |
8 «А»сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тынысалудың маңызы. Тынысалу - энергия көзі. Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты. |
Буылтық құрттардың (жауын құрт), ұлулардың, буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.1.4.1. тірі азғалар үшін тыныс алудың маңызын сипаттау 7.1.4.2. Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату
|
8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар: тыныс алудың маңызын біледі, типтерін ажыратады Көптеген оқушылар: тыныс алудың маңызын салыстырып түсіндіре алады, анаэробты және аэробты тыныс алуды сипаттайды Кейбір оқушылар: тірі азғалар үшін тыныс алудың маңызын түсінеді, талдайды, анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады. ажыратады
|
Барлық оқушылар: Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Жануарлар жүрегінің құрылысын сипаттай алады. Кейбір оқушылар: Қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты түсіндіре алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық құндылықтар идеясы: Ынтымақтастық және сыйластық: Жұпқа берілген тапсырманы бірлесіп орындау. Оқушылар арасындағы ынтымақтастықты қамтамасыз етеді. Ашықтық: Оқушылар сабақ барысында өз ойларын еркін айтып, тапсырманы бірге орындайды. Өмір бойы оқу: Өмір бойынша білім алып, жетілдіріп отыру керек екенін түсінеді, оқушылармен кері байланыс орнатылады. Еңбек және шығармашылық: Оқушылардың білімге қызығушылығы артады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, ноутбук, және интернет – ресурстар т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылар орындай алады: тыныс алудың маңызын біледі,ажатыртады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тыныс алу, анаэробты, аэробты, фотосинтез, оттекті, оттексіз, жасуша, бактерия, паразит
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: тыныс алудың неше түрі бар, қандай түрлері бар, тыныс алу қалай жүзеге асады
|
Пәнге қатысты терминология
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Биология, химия, экология, медицина геометрии |
Физика, химия, медицина |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу |
7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 1 минут |
|
«Гүлмен тілек» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 минут
3 минут |
ҚБ. «Мадақтау» әдісі арқылы бағалау. «ЖАРАЙСЫҢДАР!
|
«Ұшақ ұшыру» әдісі
«Мадақтау» әдісі арқылы бағалау
«Құпия сурет» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 8 минут
|
Бағалау критерийі:
Дескриптор
«Жарайсың!», «Жақсы!», «Талаптан!»
|
Оқулық, мәтіндер.
«INSERT» стратегиясы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 5 минут
5 минут
|
Тыныс алудың ағза үшін маңызы. Тапсырма Суреттегі тыныс алу мушелерін топтастыр
|
Т.ж «Сызба, суреттермен жұмыс» ( топқа төрт жануардың жүрегінің құрылысы бейнеленген суреттер таратылады. Сызбанұсқаны толтырады. Топтар бір біріне түсіндіреді) Жекелей жұмыс.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
құстың жүрегінің құрылысын сипаттайды
бағалау. 3 шапалақ – өте жақсы 2 шапалақ – жақсы 1 шапалақ – қанағат
А Б В Бағалау критерийі:
Дескриптор
көңілді – өте жақсы орташа көңіл – жақсы көңілсіз – қанағат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 1 минут
5 минут |
би биле Саралау тәсілі 11. Т.ж. «Жіктеу» әдісі ( суретті кестедегі А,Б,В қантамырлар қабырғалары бойынша қызметтерін жіктеп, құрылыс ерекшеліктерін жазады) . Қантамырлар қабырғаларының құрылысы
Анаэробы және аэробты түсініп, типтерді бір –бірімен салыстырып, төмендегі келтірілген ағзаларды тыныс алу типіне қарай жіктеңдер Анаэробты аэробты
Бағалау критерийі:
Дескриптор
Алтын - өте жақсы Күміс - жақсы Қола – қанағат
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады.
«Жіктеу» әдісі .
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 4 минут
Бағалау
1 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Алақан » әдісі (рефлексия)
1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.
|
«Егер 5 минутыңыз болса... » әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
А4 қағазы, маркер
Кері байланыс парағы. «Алақан » әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |