"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Нахимов ауылының негізгі орта мектебі"  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Нахимовка отдела образования по Жаркаинскому району управления  образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Биологиядан 7-сыныпқа "Өсімдіктер мен жануарлар үшін тынысалудың маңызы. Тынысалу - энергия көзі. Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты" тақырыбында ҚМЖ

22.01.2020

Пәні : Биология

СЫНЫП:  7-8 А

Мұғалімнің аты-жөні:

 

Әбдірахман Лаура Батырқызы

Күні: 28.11.19ж  

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

                         7  «А»сынып

                               8 «А»сынып

                                                                   Сабақтың тақырыбы:

 

Өсімдіктер мен жануарлар үшін  тынысалудың маңызы. Тынысалу - энергия көзі. Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.

 

Буылтық құрттардың (жауын құрт), ұлулардың, буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі.

                                                    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.4.1. тірі азғалар үшін тыныс алудың маңызын сипаттау

7.1.4.2. Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату

 

8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау

8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату

                                                                    Сабақ  нәтижесі:

Барлық оқушылар: тыныс алудың маңызын біледі, типтерін ажыратады

Көптеген оқушылар: тыныс алудың маңызын салыстырып түсіндіре алады, анаэробты және аэробты тыныс алуды сипаттайды

Кейбір оқушылар: тірі азғалар үшін тыныс алудың маңызын түсінеді, талдайды, анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады. ажыратады

 

Барлық оқушылар: Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Жануарлар жүрегінің құрылысын сипаттай алады.

Кейбір оқушылар: Қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты түсіндіре алады

                                                               Бағалау  критерийі

 

  • 1.Тыныс алудың маңызын  сипаттайды,
  • 2 тыныс алу типтерін ажыратады ,
  • 3.Анаэробы және аэробты типтерін салыстырып, талдайды.
  • Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын түсіне алады.
  • Жануарлар жүрегінің құрылысын сипаттай алады.
  • Қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты ажыратып, сипаттай алады.

Оқу дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық құндылықтар идеясы:

Ынтымақтастық және сыйластық: Жұпқа берілген тапсырманы бірлесіп орындау. Оқушылар арасындағы ынтымақтастықты қамтамасыз етеді.

Ашықтық: Оқушылар сабақ барысында өз ойларын еркін айтып, тапсырманы бірге орындайды.

Өмір бойы оқу: Өмір бойынша білім алып, жетілдіріп отыру керек екенін түсінеді, оқушылармен кері байланыс орнатылады.

Еңбек және шығармашылық: Оқушылардың білімге қызығушылығы артады

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, ноутбук, және интернет – ресурстар т.б.

                                                      Тілдік құзіреттілі

Оқушылар орындай алады:  тыныс алудың маңызын біледі,ажатыртады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тыныс алу, анаэробты, аэробты, фотосинтез, оттекті, оттексіз, жасуша, бактерия, паразит

 

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:  тыныс алудың неше түрі бар, қандай түрлері бар, тыныс алу қалай жүзеге асады

 

Пәнге қатысты терминология

Kazakh

Russian

English

артерия

артерия

artery

вена

вена

vein

капилляр

капилляр

capillary

жүрек

сердце

heart

перикард

перикард

pericardium

миокард

миокард

myocardium

эпикард

эпикард

epicardium

 

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

                                                            Пәнаралық байланыс

Биология,   химия, экология, медицина  геометрии

Физика, химия, медицина

                                                                   Алдыңғы оқу

6.4.2.7

тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу

7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу

                                                                       Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Бағалау түрлері

Басталуы

1  минут

  1. С.«Гүлмен тілек» әдісі (оқушылар гүлді бір-біріне сыйлау арқылы тілек тілеп, татулық атмосферасын құрады.).

            https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_1.jpeg

 

 

 

 

«Гүлмен

 тілек» 

әдісі 

 

4  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

  1. С. «Ұшақ ұшыру» әдісі ( сыныпқа 4 түрлі-түсті қағаздан жасалынған ұшақтар ұшырылады, ұшақ түсіне қарай бөлінеді және әр ұшақтың қанатында үй тапсырмасына шолу ретінде сұрақтар жазып қайтадан сыныпқа ұшырады. Сұрақтарға оқушылар жауап береді).

          https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_6.jpeg

ҚБ. «Мадақтау» әдісі арқылы бағалау. «ЖАРАЙСЫҢДАР!

 

  1. С. «Құпия сурет» әдісі ( жаңа тақырыпты болжау мақсатында бірнеше фото-суреттер көрсетіледі сол суреттер бойынша сұрақтар қойылады).

                https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_2.jpeghttps://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_3.png   https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_5.pnghttps://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_4.png                                              Сабақтың мақсатымен таныстырамын

 

           

 

 

«Ұшақ ұшыру» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Мадақтау» әдісі арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 «Құпия сурет» әдісі 

 

 

 

 

 

Жаңа білім

8  минут

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ж. «INSERT» стратегиясы (Тақырыпты өз бетінше оқып, таныс мәліметтерді белгілейді, өзі білмеген мәліметтерді тауып, кестені толтырады). Жеке жұмыс.

V

-

+

?

Білемін

Білмеймін

Мен үшін жаңалық

Мені таң қалдырды

         

Бағалау критерийі:

  • оқулықтағы жаңа мәтінді түсінеді, мәтіннен жаңа ұғым меңгереді.

Дескриптор

  • Жаңа материалмен танысады;
  • Түртіп алу жүйесімен ақпарат жинайды;

 

  1. ҚБ. «Қошемет сөздер» арқылы бағалау.

«Жарайсың!», «Жақсы!», «Талаптан!» https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_15.jpeg

 

 

Оқулық,

мәтіндер.

 

 

 

«INSERT» стратегиясы

 

Ортасы 

5  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

Тыныс алудың ағза үшін маңызы.

Тапсырма Суреттегі тыныс алу мушелерін топтастыр

 

C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\704c95726bb835c5a54b720054320044.jpg  C:\Users\Erbulat\Desktop\скачанные файлы.jpg

 

C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\dc077b90fdb428ae472c5720f8e28467.jpgC:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\image1161.jpgC:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\10020601.gif C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\maxresdefault.jpg

 

Т.ж «Сызба, суреттермен жұмыс» ( топқа  төрт жануардың жүрегінің құрылысы бейнеленген суреттер таратылады. Сызбанұсқаны толтырады. Топтар бір біріне түсіндіреді) Жекелей   жұмыс.

 

https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_7.jpeghttps://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_8.jpeg

https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_9.jpeg

https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_10.jpeg

 

Бағалау критерийі:

  • жануардың жүрек құрылысын сипаттап жазады.

Дескриптор:

  • шаянның жүрегінің құрылысын сипаттайды;
  • ұлудың жүрегінің құрылысын сипаттайды;
  • жауын құрттың жүрегінің құрылысын сипаттайды;

құстың жүрегінің құрылысын сипаттайды

 

  1. ҚБ«Шапалақ» әдісі арқылы

бағалау.

3 шапалақ – өте жақсы

2 шапалақ – жақсы

1 шапалақ – қанағат

                                          https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_16.png                                                 Тыныс алудың типтерін  түсіндіріп ; суреттер бойынша тыныс алу мүшелерін сәйкестендіреді .кесте/7

Тірі организмдер

Олардың  тыныс  алу  ерекшеліктерін сәйкестендіру

амеба

Букіл денесімен

медуза

демтүтік

Жәндіктер

денесі

Жауын құрт

желбезек

балыктар

өкпе

ит

денесімен

 

 

  1. Сурет -жұмбақ әдісі: (А,Б,В, жүрек суреттерінің омыртқалылардың қай классына тән екенін көрсетіңіз) Жеке жұмыс./8

https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_11.pnghttps://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_12.pnghttps://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_13.jpeg

А                                          Б                                                     В

Бағалау критерийі:

  • Омыртқалылардың қай класқа жататынын атайды.

Дескриптор

  • А қандай омыртқалы жануар екендігін атайды;
  • Б қандай омыртқалы жануар екендігін атайды;
  • В қандай омыртқалы жануар екендігін атайды;

 

  1. ҚБ«Күлегеш» әдісі арқылы бағалау.

көңілді – өте жақсы

орташа көңіл – жақсы

көңілсіз – қанағат

                                                    https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_17.jpeg https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_18.jpeg https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_19.jpeg

             

Сергіту сәті

1  минут

 

 

 

 

 

5  минут

  1.  Сергіту сәті ( ой еңбегін дене еңбегімен алмастыру үшін жаттығу орындайды).«Қыдырып қайтайық!»

                                                                          би биле

Саралау тәсілі

11. Т.ж. «Жіктеу» әдісі ( суретті кестедегі А,Б,В қантамырлар қабырғалары бойынша қызметтерін жіктеп, құрылыс ерекшеліктерін жазады) .

Қантамырлар қабырғаларының құрылысы

https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_14.jpeg

А

Б

В

Қызметтері

 

 

Қызметтері

Қызметтері

Құрылыс ерекшеліктері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анаэробы және аэробты түсініп, типтерді бір –бірімен салыстырып, төмендегі келтірілген ағзаларды тыныс алу типіне қарай жіктеңдер   

Анаэробты                               аэробты

 

C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\askarida-3.jpg    C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\Cyanobacteria.jpg   

                                   

    C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\Turbatrix.jpg        C:\Users\Erbulat\Desktop\Рисунки\скачанные файлы.jpg            

 

Бағалау критерийі:

  • Қантамырлар қабырғаларының қызметтері мен құрылыс ерекшеліктерін жазады.

Дескриптор

  • Қантамырдың атауын жазады;
  • Әрбір қантамырдың қызметін жазады;
  • Әрбір қантамырдың құрылысын сипаттап жазады

 

  1. ҚБ. «Медаль» әдісі арқылы бағалау.

Алтын - өте жақсы

Күміс - жақсы

Қола – қанағат

                                      https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_20.jpeg

 

 

Дескриптор

1

 

Тыныс алудың маңызына анықтама береді,

Тынысалудың типтерін ажырата біледі,

Анаэробы және аэробты типтерді бір –бірінен ажырата алады, жіктей  алады

 

1

1

1

 

 

 

 

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

 

 

 

 

«Жіктеу» әдісі .

 

 

Аяқталуы

Сабақты бекіту

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

1 минут

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

  1. С. «Егер 5 минутыңыз болса... » әдісі ( сабақтың соңында жалпы сабақ бойынша қорытындылау жүргізу).

 

  1. ҚБ. «Мадақтау» әдісі арқылы бағалау. «ЖАРАЙСЫҢДАР!»

 

 

 

«Алақан » әдісі (рефлексия)

 

1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ......

2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім.

3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды.

4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені...

5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.

https://fsd.multiurok.ru/html/2019/01/28/s_5c4efdb92ea05/1067541_21.jpeg

 

 

«Егер 5 минутыңыз болса... » әдісі 

 

 

А4 қағазы, маркер

 

 

 

 

Кері байланыс парағы.

«Алақан » әдісі

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Просмотров: 962


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст